Бабенко-Левада, Вікторія ГеннадіївнаBabenko-Levada, Victoria G.Бабенко-Левада, Виктория Геннадиевна2020-02-262020-02-262019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5624Бабенко-Левада В.Г. Розумна діджитал-трансформація на українському страховому ринку / «Генерування інновацій інклюзивного розвитку: національний, регіональний, міжнародний вимір»:матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції Запоріжжя (16-17 жовтня 2019 року) [Електронний ресурс] Електрон.дані. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2019 – C. 177-180.UK:За три останні роки страховий ринок інвестував в діджитал- технології, «розумне» управління масивами даних, а також інновації близько 800 млн євро. При цьому в його структурі створено ряд інноваційних підрозділів, які допомагають реалізовувати діджитал- стратегію. Це, зокрема, внутрішнє діджитал-агентство AXA (Франція), яке націлене на виробництво клієнтоорієнтованих продуктів. У його склад входить маркетинг-команда, технічна та дизайн-команда, які займаються розробкою промокампаній, лонча програм, які здатні підвищити залученість клієнтів в страховий бізнес і лояльність клієнтів Over the last three years, the insurance market has invested in digital technology, smart data management, and innovations of around € 800 million. At the same time, a number of innovative units were created in its structure, which help to implement the digital strategy. This is, in particular, the domestic AXA news agency (France), which is focused on the production of customer-oriented products. It includes a marketing team, a technical and design team involved in the development of promotional campaigns, a luncheon program that can increase customer engagement in the insurance business and customer loyalty RU: За три последних года страховой рынок инвестировал в диджитал- технологии, «умное» управление массивами данных, а также инновации около 800 млн евро. При этом в его структуре создан ряд инновационных подразделений, которые помогают реализовывать диджитал- стратегию. Это, в частности, внутреннее диджитал-агентство AXA (Франция), которое нацелено на производство клиентоориентированных продуктов. В его состав входит маркетинг-команда, техническая и дизайн-команда, которые занимаются разработкой промокампаний, лонча программ, которые способны повысить вовлеченность клиентов в страховой бизнес и лояльность клиентовukoffice incubatordecitalisationrefunctionalizationInsurance Companyофіс-інкубатордіджиталізаціярефункціоналізаціястрахова компаніяофис-инкубатордиджитализациярефункционализациястраховая компанияРозумна діджитал-трансформація на українському страховому ринкуReasonable digital transformation in the Ukrainian insurance marketУмная диджитал-трансформация на украинском страховом рынкеArticle