Бондаренко, Ольга ВалеріївнаЄмельяненко, Євгенія ОлегівнаBondarenko, OlgaYemelianenko, Yevheniia2024-10-242024-10-242024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/17408Програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність та сталий розвиток» (з підготовки магістрів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Маркетинг") / Укл.: О. В. Бондаренко, Є. о. Ємельянеко – Запоріжжя: НУ"Запорізька політехніка", 2024. – 14 с.UK: Соціальна відповідальність як теоретичний конструкт сучасного соціального знання. Корпоративна соціальна відповідальність як нова філософія бізнесу. Місце соціальної відповідальності в управлінні організацією. Соціальні, економічні, екологічні аспекти соціальної відповідальності. Моніторинг корпоративної соціальної відповідальності. Соціальне партнерство як інструмент формування соціальної відповідальності. Міжнародні стандарти та ініціативи у сфері соціальної відповідальності. Стратегічні напрями розвитку соціальної відповідальності в Україні. EN: Social responsibility as a theoretical construct modern social knowledge. CSR as a new business philosophy. Place social responsibility in the management of the organization. Social, economic and ecological aspects of social responsibility. CSR monitoring. Social partnership as a tool for social responsibility. International standards and initiatives in the field of social responsibility. Strategic directions of development of social responsibility in Ukraine.ukсоціальна відповідальність (бізнесу)концепція сталого розвиткукорпоративна соціальна відповідальністьsocial responsibility (of business)concept of sustainable developmentcorporate social responsibility (CSR)Програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність та сталий розвиток» (з підготовки магістрів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Маркетинг")The program of the educational discipline "Social responsibility and sustainable development" (from the preparation of masters in the specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing")Methodological guidelines