Соколова, Юлія ОлександрівнаSokolova, Yuliіa O.2023-09-282023-09-282023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/10442Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр» / Укл. к.е.н., доцент Ю.О. Соколова. Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. - 43 с.UK: Наведено методичні рекомендації до виконання контрольних робіт студентами заочної форми навчання. EN: Methodological recommendations for performance of control tasks by correspondence students are given.ukмаркетингове ціноутворенняціначинники ціноутвореннятактика ціноутворенняmarketing pricingpricepricing factorspricing strategyМетодичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Бакалавр», №9564eMethodical reference for individual work on the discipline "Marketing pricing" for students of higher education in the field of knowledge 07 Management and administration of the specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" Bachelor levelMethodological guidelines