Бондаренко, Ольга ВалеріївнаЄмельяненко, Євгенія ОлегівнаBondarenko, OlgaYemelianenko, Yevheniia2024-02-082024-02-082023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/11293Робоча програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» (з підготовки магістрів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Маркетинг")/ Укладач: Бондаренко О. В., Ємельяненко Є.О. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. – 13 с.UK: Вивчення курсу «Соціальна відповідальність» передбачає ознайомлення студентів-магістрів із основними теоріями й концепціями сучасної світової та вітчизняної соціально-економічної думки, з розмаїттям соціальної проблематики сучасного бізнесу. Метою викладання навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» є формування у студентів фундаментальних знань з теорії та практики соціальної відповідальності й відповідних професійних компетенцій. EN: The study of the course «Social responsibility» presupposes familiarization master’s students with the basic theories and concepts of the modern world and national social-economic thought, with a variety of social problems of modern business. The purpose of teaching of the discipline «Social responsibility» is to develop the students' basic knowledge on the theory and practice of social responsibility and appropriate professional skills.ukсоціальна відповідальність (бізнесу)концепція сталого розвиткукорпоративна соціальна відповідальністьсоціальні, економічні, екологічні аспектиsocial responsibility (of business)concept of sustainable developmentcorporate social responsibility (CSR)social partnershipРобоча програма навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» (з підготовки магістрів за спеціальністю 075 "Маркетинг", освітня програма "Маркетинг")Work program of the discipline "Social responsibility" (of Masters’ Training according to educational and professional program "Marketing" on specialty 075 "Marketing")Methodological guidelines