Головненко, Ростислав ІгоровичHolovnenko, Rostislav2024-03-202024-03-202023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/12260Головненко Р.І. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації: дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» / Р.І Головненко – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023 – 117 с.UK: В роботі розглянуто вплив цифровізації на маркетингову діяльність підприємства, визначено основні інструменти маркетингової діяльності в умовах цифровізації. Досліджено стан маркетингової діяльності IT-компаній України під впливом цифрової трансформації; та запропоновано напрями удосконалення маркетингової діяльності українськими IT компаніями. Запропоновано авторський підхід до використання інструментів лідогенерації при удосконаленні маркетингової діяльності ІТ-компанії. EN: The work examines the impact of digitalization on the marketing activity of the enterprise, defines the main tools of marketing activity in the conditions of digitalization. The state of marketing activity of Ukrainian IT companies under the influence of digital transformation has been studied; and directions for improvement of marketing activity by Ukrainian IT companies are proposed. An author's approach to the use of lead generation tools in improving the marketing activities of an IT company is proposed.ukІТ-компаніяЦифровізаціяЛідогенераціяМаркетингова діяльністьIT companyDigitalizationLed generationMarketing activityУдосконалення стратегії Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізаціїImprovement of marketing activity of the enterprise in conditions of digitalizationMaster thesis