Самофалова-Зоріна, Аліна АртемівнаSamofalova-Zorina, Alina A.Самофалова-Зорина, Алина Артемовна2019-01-242019-01-242018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4030Самофалова-Зоріна А. А. «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства олійно-жирової промисловості». Здобувач вищої освіти за освітнім ступенем «магістр» 075 «Маркетинг» / А. А.Самофалова-Зоріна - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018 – 119 c.UK:В роботі визначено сучасні підходи до організації та удосконалення маркетингової діяльності та дано її уточнене поняття, проаналізована діяльність підприємства виробника соняшникової олії та запропоновано рекомендації щодо її удосконалення. EN: The paper identifies modern approaches to the organization and improvement of marketing activities and gives its refined concept, it was analyze the activity of the manufacturer of sunflower oil and offers recommendations for its improvement. RU: В работе определены современные подходы к организации и совершенствованию маркетинговой деятельности и дано ее уточнённое понятие, проанализирована деятельность предприятия производителя подсолнечного масла и предложены рекомендации по ее усовершенствованию.ukмагістерська роботамаркетингова діяльністьолійно-жирова промисловістьконкуренціякомплекс маркетингуолігополіяорганізація маркетингуmaster thesismarketing activityoil-fat industrycompetitionmarketing-mixoligopolymarketing organizingмагистерская работамаркетинговая деятельностьиасло-жировая промышленностьконкуренциякомплекс маркетингаолигополияорганизация маркетингаУдосконалення маркетингової діяльності підприємства олійно-жирової промисловостіImprovement of marketing activity of the oil and fat industry enterpriseУсовершенствование маркетинговой деятельности предприятия масло-жировой промишленностиMaster thesis