Сизоненко, Анастасія ОлександрівнаSyzonenko, Anastasiia O.Сизоненко, Анастасия Александровна2019-02-152019-02-152018http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4086Сизоненко А. О. Формування бізнес-стратегії підприємства на міжнародному ринку : дипломна магістерська робота за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» / А. О. Сизоненко - Запоріжжя : ЗНТУ, 2018. – 140 c.UK: У магістерській роботі досліджено підходи до визначення поняття бізнес-стратегії, виокремлено складові елементи та роль бізнес-стратегії у діяльності підприємства на міжнародному ринку, розглянуто сегментацію та позиціонування як важливі компоненти бізнес-стратегії підприємства, здійснено аналіз привабливості ринкового середовища, проаналізовано конкурентні позиції підприємства на міжнародному ринку, досліджено особливості сегментації та позиціонування національних підприємств, визначено шляхи удосконалення механізму формування бізнес-стратегії національних підприємств на міжнародному ринку. EN: Master thesis the approaches to the definition of the concept of a business strategy are investigated, the constituent elements and the role of the business strategy in the activity of the enterprise in the international market are singled out, segmentation and positioning as important components of business strategy of the enterprise are considered, an analysis of the attractiveness of a market environment is carried out, the competitive positions of the company in the international market are analyzed, the features of segmentation and positioning of national enterprises are investigated, the ways of improving the mechanism of forming the business strategy of national enterprises in the international market are determined RU: В магистерской работе исследуются подходы к определению понятия бизнес-стратегии, выделены составляющие элементы и роль бизнес стратегии в деятельности предприятия на международном рынке, рассмотрены сегментацию и позиционирование как важные компоненты бизнес-стратегии предприятия, осуществлен анализ привлекательности рыночной среды, проанализированы конкурентные позиции предприятия на международном рынке, исследованы особенности сегментации и позиционирования национальных предприятий, определены пути совершенствования механизма формирования бизнес-стратегии национальных предприятий на международном рынкеukbusiness strategymacro environmentmicroeconomicssegmentationpositioningmechanismorganizational culturecompetitive advantagesconsumersenvironmentsбізнес-стратегіямакросередовищемікроекономікасегментаціяпозиціонуваннямеханізморганізаційна культураконкурентні перевагицільовий ринокспоживачібизнес-стратегиямакросредамикроэкономикасегментацияпозиционированиемеханизморганизационная культураконкурентные преимуществацелевой рынокпотребителиФормування бізнес-стратегії підприємства на міжнародному ринкуFormation of business strategy of the enterprise in the international marketФормирование бизнес-стратегии предприятия на международному рынкеMethodological guidelines