Горлачова, Вікторія ВолодимирівнаГорлачева, Виктория ВладимировнаGorlachova, Viktoria V.2017-02-162017-02-162012http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1588Горлачева В. В. Манипулятивная направленность коммуникативных стратегий рекламы мобильных телефонов /В. В. Горлачева // Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький пед. Ун-т ім. Г. Сковороди»]. –2012. – № 11. – С. 166-171.UK: Маніпулятивність як суттєва риса аналізованих одиниць реалізується за допомогою запозичень, жаргонізмів, відбору дієслівних та займенникових форм, копірайтер враховує уявлення покупця про родину, дружбу та успіх у житті. EN: Manipulation as an essential feature of analyzed unites realized by means of borrowings, slang, verb and pronoun forms, copywriters take into account consumer’s conceptions about family, friendship and successfulness. RU: Манипулятивность как существенная черта рассматриваемых единиц реализуется с помощью заимствований, жаргонизмов, отбора форм глаголов и личных местоимений, копирайтер учитывает представления покупателя о семье, дружбе, успехе в жизни.ruрекламаманіпулюваннякомунікативні стратегіїadvertisingmanipulationcommunicative strategiesманипулированиекоммуникативные стратегииМаніпулятивна спрямованість комунікативних стратегій реклами мобільних телефонівМанипулятивная направленность коммуникативных стратегий рекламы мобильных телефоновManipulative trend of communicative strategies of mobile phones advertisingArticle