Лифар, Владислава ВіталіївнаLyfar, Vladyslava V.2024-10-142024-10-142024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/17253Силабус навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр» / Укл.: В.В. Лифар. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 8 с.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем лекційних занять, види самостійної роботи за темами, рекомендовані навчально-методичні матеріали та літературні джерела, критерії оцінювання EN: The purpose, tasks, general and professional competences, program learning outcomes, the structure of the educational discipline, a list of lecture topics, types of independent work on topics, recommended educational and methodological materials and literary sources, evaluation criteria are given.ukмаркетингове дослідженняметодологіядослідження ринкуmarketing researchmethodologymarket researchСилабус навчальної дисципліни «Методологія прикладних досліджень у маркетингу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» ОС «Магістр»Syllabus of the study discipline "Methodology of applied research in marketing" for higher education applicants of the specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the Master's degreeMaster thesis