Глибченко, Артур СергійовичHlybchenko, Artur2023-12-222023-12-222023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/11099Глибченко А.С. Віртуальні 3D-тури як інструмент створення попиту на комплексний туристичний продукт / А. С. Глибченко – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка». 2023. – 59 c.UK: У дипломній роботі розглянуто теоретичні аспекти віртуальних 3D-турів; досліджено віртуальні 3D-тури як інструмент створення попиту на комплексний туристичний продукт; визначено перспективи використання віртуальних 3D-турів при створенні попиту на комплексний туристичний продукт. EN: The thesis examines the theoretical aspects of virtual 3D tours; virtual 3D tours were investigated as a tool for creating demand for a complex tourist product; the prospects of using virtual 3D tours in creating demand for a complex tourist product are determined.ukвіртуальний туризм3D-турперспектививіртуальна реальністьvirtual tourism3D tourprospectsprospectsВіртуальні 3D-тури як інструмент створення попиту на комплексний туристичний продуктVirtual 3D Tours as a Tool for Creating Demand for a Complex Tourism ProductMaster thesis