Taрасенко, Кирил ВалентиновичКурятенко, А. Д.Tarasenko, K. V.Kuryatenko, A. D.2024-11-292024-11-292024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/17765Taрасенко К. В. «Формульна» природа англомовного туристичного рекламного тексту / К. В. Taрасенко, А. Д. Курятенко // Тиждень науки-2024. Гуманітарний факультет. Тези доповідей науково-практичної конференції, Запоріжжя, 15-19 квітня 2024 р. / Редкол. : Вадим Шаломєєв (відпов. ред.) Електрон. дані. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2024. – С. 94-96.ukтуризманглійський рекламний текст«формульна» природаmourismEnglish Advertising Text“Fornula” Nature«Формульна» природа англомовного туристичного рекламного текстуEnglish Advertising Text for Tourists as a “Formula” TextThesis