Кузьмін, Віктор ВолодимировичKuzmin, Victor V.Кузьмин, Виктор Владимирович2018-11-092018-11-092013http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3594Кузьмін В. В. Соціалізація сиріт у вищих навчальних закладах україни: соціотехнологічний аспект / В.В. Кузьмін // автореф. дис ... канд.соц. наук: 22.00.04 / Віктор Володимирович Кузьмін . – Запоріжжя, 2013 . – 20 с.UK: У цій статті виявляються особливості соціалізаційних процесів різних категорій студентів-сиріт, зокрема, студентів, у яких під час навчання у ВНЗ померли батьки. Розглянуто їхні спільні характеристики як представників окремої специфічної соціальної групи; визначено основних агентів соціалізації; проаналізовано практики застосування нормативно-правової бази соціальної підтримки студентів-сиріт в Україні; проведено соціальне діагностування особливостей соціалізації сиріт в умовах вітчизняних ВНЗ (n = 440); встановлено типові проблеми періоду соціалізації таких студентів у ВНЗ в українських реаліях та визначено перспективи соціальної інтеграції випускників ВНЗ із числа сиріт у постнавчальний період. Розроблено й запропоновано ряд елементів соціотехнологізації процесу соціалізації студентів-сиріт, на основі яких створено модель їх соціалізації та комплексного соціального супроводу у ВНЗ; надано рекомендації щодо підвищення ефективності засобів соціалізації сиріт. EN: This article reveals the peculiarities of the socialization processes of various categories orphan students, in particular, students who have died while studying at universities parents. Their common characteristics are considered as separate representatives specific social group; the main agents of socialization are determined; the practices of the application of the legal and regulatory framework of the social are analyzed support of orphans in Ukraine; Social diagnosis is carried out characteristics of socialization of orphans in the conditions of domestic higher educational establishments (n = 440); typical problems of the period of socialization of such students in higher educational establishments in Ukrainian realities are established and perspectives of social integration are defined. Graduates from orphan universities in the post-academic period. Developed and A number of elements of sociotechnology of the process of socialization have been proposed orphaned students, on the basis of which a model of their socialization and comprehensive social support in higher educational institutions; recommendations for increasing the effectiveness of orphan socialization facilities. RU: В этой статье выявляются особенности социализацийних процессов различных категорий студентов-сирот, в частности, студентов, у которых во время обучения в вузе умерли родители. Рассмотрены их общие характеристики как представителей отдельной специфической социальной группы; определены основные агентов социализации; проанализированы практики применения нормативно-правовой базы социальной поддержки студентов-сирот в Украине; проведено социальное диагностирование особенностей социализации сирот в условиях отечественных вузов (n = 440) установлено типичные проблемы периода социализации таких студентов в вузах в украинских реалиях и определены перспективы социальной интеграции выпускников вузов из числа сирот в постнавчальний период. разработаны и предложен ряд элементов социотехнологизации процесса социализации студентов-сирот, на основе которых создана модель их социализации и комплексного социального сопровождения в вузе; даны рекомендации по повышению эффективности средств социализации сирот.ukвзаємодіямодельсоціальні технологіїсоціальний працівниксоциализациястудент-сиротаагентвузвзаимодействиемодельсоциальные технологиисоциальный работникСоціалізація сиріт у вищих навчальних закладах україни: соціотехнологічний аспектSirit socialization in higher educational staff of ukraine: socio-technological aspectСоциализация сирот в высших учебных заведениях украины: социотехнологични аспектThesis