Турпак, Сергій МиколайовичTurpak, Serhii M.Турпак, Сергей НиколаевичВасильєва, Лариса ОлексіївнаVasilieva, Larysa O.Васильева, Лариса Алексеевна2021-10-042021-10-042020http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/7928Турпак, С.М. Підвищення ефективності взаємодії залізничного та водного транспорту визначенням раціональних розмірів руху / С.М. Турпак, Л.О. Васильєва, Т.В. Харченко, Л.А. Веремеєнко, В.В. Гришко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського. Серія : Технічні науки. – К., 2020. – Том 31 (70). – № 2. Ч. 2. – С. 175-181.UK: Розглянуто питання вибору раціональних розмірів руху під час організації доставки вантажів в умовах взаємодії порту з підприємствами. Найбільшу частку в обсягах вантажопереробки портів займають вантажі, які перевозяться навалом та насипом (понад 90%). Для їх доставки широко використовується залізничний транспорт та відкритий рухомий склад. EN: The question of the choice of rational sizes of the movement during the organization of delivery of cargoes in the conditions of interaction of port with the enterprises is considered. The largest share in the volumes of cargo handling of ports is occupied by cargoes transported in bulk and in bulk (over 90%). Railway transport and open rolling stock are widely used for their delivery. RU: Рассмотрены вопросы выбора рациональных размеров движения при организации доставки грузов в условиях взаимодействия порта с предприятиями. Наибольшую долю в объемах грузопереработки портов занимают грузы, перевозимые навалом и насыпью (более 90%). Для их доставки широко используется железнодорожный транспорт и открытый подвижной состав.uklogisticstransportrailwaytransportationлогістикатранспортзалізницяперевезеннялогистикатранспортжелезная дорогаперевозкиПідвищення ефективності взаємодії залізничного та водного транспорту визначенням раціональних розмірів рухуImproving the efficiency of interaction between railwater and water transport by determining rational dimensions of movementПовышение эффективности взаимодействия железнодорожного и водного транспорта определением рациональных размеров движенияArticle