Зеркаль, Анастасія ВікторівнаZerkal, Anastasiia2024-10-072024-10-072024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/17003Силабус навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент», освітня програма «Маркетинг» другого рівня вищої освіти, спеціальність – 075 «Маркетинг» / Укл.: А.В. Зеркаль. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 6 с.UK: Навчальна дисципліна «Рекламний менеджмент» спрямована на вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності. EN: The educational discipline "Advertising Management" is aimed at studying the methods and mechanisms of managing the company's advertising activities in the conditions of a market economy, forming skills for evaluating the effectiveness of advertising activities.ukрекламний менеджментрозробка рекламного бюджетурекламне дослідження ринкуadvertising managementdevelopment of advertising budgetadvertising market researchСилабус навчальної дисципліни (обов’язкова) «Рекламний менеджмент», освітня програма «Маркетинг». Другого рівня вищої освіти. Спеціальність – 075 «Маркетинг»Syllabus of the educational discipline (mandatory) «Advertising management», educational program "Marketing". Second level of higher education. Specialty - 075 "Marketing"Methodological guidelines