Капустян, Олексій ЄвгеновичKapustyan, Oleksiy Ye.Капустян, Алексей Евгеньевич2017-02-282017-02-282016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1676Методичні вказівки до лабораторної роботи № 16 з дисципліни "Основи теорії наплавлення" для студентів освітньої програми "Відновлення та підвищення зносостійкості деталей і конструкцій" для всіх форм навчання / уклад. О. Є. Капустян – Запоріжжя : ЗНТУ, 2016. - 10 с.UK: Наведенi методичні вказівки до лабораторної роботи № 16 з дисципліни "Основи теорії наплавлення" для студентів освітньої програми "Відновлення та підвищення зносостійкості деталей і конструкцій" для всіх форм навчання EN: These guidance for laboratory work number 16 of subject "Fundamentals of the theory of surfacing" for students of the educational program "Restoring and improving the durability of parts and structures" for all forms of education RU: Приведены методические указания к лабораторной работе № 16 по дисциплине "Основы теории наплавки" для студентов образовательной программы "Восстановление и повышение износостойкости деталей и конструкций" для всех форм обученияukдеформаціязона термічного впливудеформометрзалишкові напруженняусадочна силазалишкові деформаціїрозрахункиdeformationheat affected zonedeformometrresidual stressesshrinkage forceresidual deformationcalculationsдеформациязона термического влияниядеформометростаточные напряженияусадочная силаостаточные деформациирасчетыМетодичні вказівки до лабораторної роботи № 16 з дисципліни "Основи теорії наплавлення" для студентів освітньої програми "Відновлення та підвищення зносостійкості деталей і конструкцій" для всіх форм навчанняGuidance for laboratory work number 16 of subject "Fundamentals of the theory of surfacing" for students of the educational program "Restoring and improving the durability of parts and structures" for all forms of educationМетодические указания к лабораторной работе № 16 по дисциплине "Основы теории наплавки" для студентов образовательной программы "Восстановление и повышение износостойкости деталей и конструкций" для всех форм обученияMethodological guidelines