Нянько, Віталій МиколайовичNianko, Vitalii MykolaiovychНянько, Людмила ЮріївнаNianko, Liudmyla Yuriivna2025-11-202025-11-202025https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/24916Нянько В. М. Сталий розвиток підприємництва на засадах маркетингу / В. М. Нянько, Л. Ю. Нянько // Стратегічні пріоритети розвитку підприємництва та торговлі: матеріали VI-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 травня 2025 року. [Електронний ресурс] / За заг. редак. Ткаченко А. М. Електронні дані. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2025. – С. 264-266.ukрозвитокмаркетингпідприємництвоdevelopmentmarketingbusinessСталий розвиток підприємництва на засадах маркетингуSustainable development of business based on marketingThesis