Савонов, Юрій МиколаєвичSavonov, Yuriy M.Савонов, Юрий НиколаевичКапустян, Олексій ЄвгеновичKapustyan, Oleksiy Ye.Капустян, Алексей Евгеньевич2019-09-042019-09-042019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4805Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи № 3 «Контроль якості плазмових покриттів» з дисципліни «Наплавлення та напилення» для студентів спеціальності 131 «Прикладна механіка» всіх форм навчання / уклад.: Ю. М. Савонов, О. Є. Капустян – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2019. - 18 с.UK: Наведені методичні вказівки до виконання лабораторної роботи № 3 «Контроль якості плазмових покриттів» з дисципліни «Наплавлення та напилення» для студентів спеціальності 131 «Прикладна механіка» всіх форм навчання EN: These methodical instructions for laboratory work № 3 "Quality control of plasma coatings" on the discipline "Surfacing and spraying" for students of specialty 131 Applied mechanics of all forms training RU: Приведены методические указания к лабораторной работе № 3 «Контроль качества плазменных покрытий» по дисциплине «Наплавка и напыление» для студентов специальности 131 «Прикладная механика» всех форм обученияukплазмове напиленняконтроль якості покриттяхарактеристики покриттяпоказники якості плазмових покриттівplasma sprayingquality control of coatingscoating characteristicsindicators of quality plasma coatingsплазменное напылениеконтроль качества покрытияхарактеристики покрытияпоказатели качества плазменных покрытийМетодичні вказівки до виконання лабораторної роботи № 3 «Контроль якості плазмових покриттів» з дисципліни «Наплавлення та напилення» для студентів спеціальності 131 «Прикладна механіка» всіх форм навчанняMethodical instructions for laboratory work № 3 "Quality control of plasma coatings" on the discipline "Surfacing and spraying" for students of specialty 131 Applied mechanics of all forms trainingМетодические указания к лабораторной работе № 3 «Контроль качества плазменных покрытий» по дисциплине «Наплавка и напыление» для студентов специальности 131 «Прикладная механика» всех форм обученияMethodological guidelines