Зайцева, Валентина МиколаївнаZaytseva, Valentina M.Зайцева, Валентина Николаевна2017-07-192017-07-192017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1905Зайцева В. М. Ресторанний консалтинг, як складова сучасного маркетингу / В. М. Зайцева // Електронний фаховий науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку». - 2017. - Випуск 3. - С. 37-40.UK: У статті розглянуто сучасний стан ринку ресторанних послуг. Наведено напрямки роботи, за якими закладам ресторанного господарства слід працювати та розвиватись. Проведено дослідження обізнаності керівного складу ресторанних підприємств щодо консалтингових послуг в м. Запоріжжі. Виокремлено напрямки для підвищення конкурентоспроможності учасників ринку громадського харчування. Наведено завдання ресторанного маркетингу. EN: The article discusses the current state of the restaurant services market. Given the direction and the catering institutions should work and develop. A study of the awareness of the management team of the restaurant owners regarding consulting services in Zaporozhye. Dedicated areas for increasing the competitiveness of market participants catering. Given the challenges of restaurant marketing.RU: В статье рассмотрено современное состояние рынка ресторанных услуг. Приведены направления работы, по которым заведениям ресторанного хозяйства следует работать и развиваться. Проведено исследование осведомленности руководящего состава ресторанных предприятий относительно консалтинговых услуг в г. Запорожье. Выделены направления для повышения конкурентоспособности участников рынка общественного питания. Приведены задачи ресторанного маркетинга.ukrestaurantbusinessconsultingresearchproductресторанбізнесконсалтингдослідженняпродуктресторанбизнесконсалтингисследованиеРесторанний консалтинг, як складова сучасного маркетингуRestaurant consulting, as part of modern marketingРесторанний консалтинг, как составляющая современного маркетингаArticle