Пархоменко, Анжеліка ВолодимирівнаПархоменко, Анжелика ВладимировнаParkhomenko, Anzhelika V.Андреєв, Максим ОлександровичАндреев, Максим АлександровичAndreev, Maxim O.Федорченко, Євген МиколайовичФедорченко, Евгений НиколаевичFedorchenko, Ievgen M.2016-10-202016-10-202016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1243Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «CAD/CAM/CAE-системи у проектуванні та виробництві наукоємної продукції» для студентів освітнього ступеня магістр за спеціальностями 121 «Інженерія програмного забезпечення» та 122 «Комп’ютерні науки і інформаційні технології» денної форм навчання. Частина 2. / Укл.: А.В. Пархоменко, М.О. Андреєв, Є.М.Федорченко. – Запоріжжя: ЗНТУ, 2016. – 42 с.UK: Наведені методичні вказівки до проведення лабораторних занять з дисципліни “CAD/CAM/CAE-системи у проектуванні та виробництві наукоємної продукції”. EN: Methodical instructions to laboratory works on discipline “CAD/CAM/CAE-systems in the design and manufacture of high technology products” are given. RU: Приведены методические указания к проведению лабораторных занятий по дисциплине “CAD/CAM/CAE-системы в проектировании и производстве наукоемкой продукции”.uksiemens NXпрограмування обробкирежущий инструментмастер модельsiemens NXprogramming of mechanical processingcutting toolwizard-modelsiemens NXпрограммирование обработкирізальний інструментмайстер-модельЛабораторні роботи з дисципліни “CAD/CAM/CAE-системи у проектуванні та виробництві наукоємної продукції”. Частина 2.Лабораторные работы по дисциплине “CAD/CAM/CAE-системы в проектировании и производстве наукоемкой продукции” Часть 2.Laboratory works on discipline “CAD/CAM/CAE-systems in the design and manufacture of high technology products”. Part 2.Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «CAD/CAM/CAE-системи у проектуванні та виробництві наукоємної продукції» для студентів освітнього ступеня магістр за спеціальностями 121 «Інженерія програмного забезпечення» та 122 «Комп’ютерні науки і інформаційні технології» денної форм навчання. Частина 2.Methodological guidelines