Дячкова, Леся ВолодимирівнаDiachkova, Lesya V.2023-05-042023-05-042022http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/9850Дячкова Л.В. Стандарти та якість обслуговування в сучасній індустрії гостинності : диплом / Л.В. Дячкова / НУ «Запорізька політехніка», 2022. - 85 с.UK: У роботі розглянуті вплив якості обслуговування на розвиток готельного підприємства. Проаналізована характеристика якості готелю «Reikartz Запоріжжя». Розроблено шляхи вдосконалення якості обслуговування готелю «Reikartz Запоріжжя». EN: The work examines the influence of service quality on the development of a hotel enterprise. The quality characteristics of the «Reikartz Zaporizhzhia» hotel were analyzed. Ways to improve the quality of service at the «Reikartz Zaporizhzhia» hotel have been developed.ukстандартякістькласифікаціяготельні послугиstandardqualityclassificationhotel servicesСтандарти та якість обслуговування в сучасній індустрії гостинності.Standards and Quality of Service in the Modern Hospitality Industry.Master thesis