Цвілий, Сергій МиколайовичTsviliy, Sergiy M.Цвилый, Сергей Николаевич2022-04-252022-04-252021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8777Методичні вказівки для самостійного опрацювання опорного конспекту лекцій з навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм», освітня програма «Туризмознавство», СВО «Магістр»» / С.М. Цвілий. Запоріжжя, НУ «Запорізька політехніка», 2021. 23 с.UK: Методичні вказівки для самостійного опрацювання опорного конспекту лекцій з навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі» EN: Methodical instructions for self-study of the reference syllabus of lectures on the subject "Strategic marketing in tourism" RU: Методические указания для самостоятельной работы с опорным конспектом лекций по учебной дисциплине «Стратегический маркетинг в туризме»ukстратегіямаркетингконкуренціяпрогноз споживанняstrategymarketingcompetitionconsumption forecastстратегиямаркетингконкуренцияпрогноз потребленияМетодичні вказівки для самостійного опрацювання опорного конспекту лекцій з навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм», освітня програма «Туризмознавство», СВО «Магістр»Methodical instructions for self-study of the reference syllabus of lectures on the subject "Strategic marketing in tourism" for students of higher education specialty 242 "Tourism", educational program "Tourism", SVO "Master"Методические указания для самостоятельной работы с опорным конспектом лекций по учебной дисциплине «Стратегический маркетинг в туризме» для соискателей высшего образования специальности 242 «Туризм», ОП «Туризмоведение», СВО «Магистр»Methodological guidelines