Бондаренко, Олена МиколаївнаBondarenko, Olena M.Бондаренко, Елена Николаевна2020-08-212020-08-212020http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6203Методичні рекомендації для студентів студентів денної та заочної форм навчання за спеціальністю 035 «Філологія», освітня программа 035.041 Філологія (германські мови та літератури переклад (включно)), перша – англійська щодо проведення переддипломної практики / уклад.: О.М. Бондаренко. - Запоріжжя : НУЗП, 2020. – 16 с.UK: Дисципліна «Переддипломна практика» студентів-магістрантів другого року навчання є завершальним етапом їх практичної підготовки, навчання й виховання як майбутніх фахівців і проводиться після засвоєння програм теоретичного та практичного блоків за ступенем вищої освіти EN: Discipline «Pre-Diploma Internship» for 2 year master students is the final stage of practical training . The practice implies preliminary learning of theoretical and practical disciplines for master level. RU: Дисциплина «Преддипломная практика» студентов-магістрантів второго года обучения является завершающим этапом практической подготовки, обучения и воспитания будущих специалистов и проводится после усвоения теоретического и практического блоков соответствующего уровня высшего образования.ukМета практикиОрганізація практикиБази практикиThe aim of internshipOrganizational principles of internshipInternship institutionsЦель практикиОрганизация практикиБазы практикиМетодичні рекомендації для студентів студентів денної та заочної форм навчання за спеціальністю 035 «Філологія», освітня программа 035.041 Філологія (германські мови та літератури переклад (включно)), перша – англійська щодо проведення переддипломної практикиMethodical recommendations on discipline «Pre-Diploma Internship» for 2 year master students of all modes of study 035.041 «Philology»Методические рекомендации для студентов дневной и заочной формы обучения по специальности 035о «Филология», образовательная программа 035.041 Филология (германские языки и литературы, включая перевод), первый - английский по организации преддипломной практикиMethodological guidelines