Бондаренко, Ольга ВалеріївнаBondarenko, Olha V.Бондаренко, Ольга ВалериевнаБондаревич, Ірина МиколаївнаBondarevych, Iryna M.Бондаревич, Ирина Николаевна2020-10-052020-10-052020http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6388Методичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» для студентів денної форми навчання / уклад.: О.В. Бондаренко, І.М. Бондаревич. – Запоріжжя: НУ "Запорізька політехніка", 2020. – 50 с.UK: Мета курсу філософії – розвиток у студентів інтересу до фундаментальних знань, стимулювання потреби до філософських оцінок історичних подій і фактів дійсності, засвоєння єдності світової історико-культурного процесу при одночасному визнанні різноманіття його форм. Роль і значення дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» у системі сучасної вищої освіти визначається необхідністю формування особистості майбутнього фахівця, що володіє не тільки вузькопрофесійними знаннями, але й орієнтується у досягненнях фундаментальних наук, здатного до оцінки існуючої соціокультурної ситуації з філософських позицій, що вміє використовувати у своїй професії й галузі методологію і досвід раціонального освоєння дійсності. EN: Purpose of the course «Philosophy» – to develop students' interest in the fundamental knowledge necessary to stimulate philosophical assessments of historical events and facts of reality, learning the unity of the world historical-cultural process, while recognizing the diversity of its forms. The role and importance of discipline «Philosophical Dimensions of the Modern World» in the system of modern higher education is determined by the need to develop the personality of the future specialist, owning not only narrow professional knowledge, but also guided in the achievements of fundamental sciences, capable of assessing the current socio-cultural situation of the philosophical position, is able to use the methodology in their professional field experience and rational understanding of reality. RU: Цель курса философии – развитие у студентов интереса к фундаментальным знаниям, стимулирование потребности к философским оценкам исторических событий и фактов действительности, усвоение единства мирового историко-культурного процесса при одновременном признании многообразия его форм. Роль и значение дисциплины «Философские измерения современного мира» в системе современного высшего образования определяется необходимостью формирования личности будущего специалиста, владеющего не только узкопрофессиональными знаниями, но и ориентируется в достижениях фундаментальных наук, способного к оценке существующей социокультурной ситуации с философских позиций, умеет использовать в своей профессиональной области методологию и опыт рационального освоения действительности.ukфілософіяколо філософських проблемспецифіка філософського осягнення сучасного світуісторія класичної філософіїособливості некласичної філософіїідеї, теорії, проблеми сучасної світової філософіїлюдина та світ у філософії Новітнього часусучасна філософська культура мисленняphilosophyrange of philosophical problemsspecificity of philosophical understanding of the modern worldhistory of classical philosophyspecificity of non-classical philosophyideas, theories and problems of the modern world philosophythe person and the world in the philosophy of Newest Timemodern philosophical culture of thinkingфилософиякруг философских проблемспецифика философского осмысления современного мираистория классической философииособенности неклассической философииидеи, теории, проблемы современной мировой философиичеловек и мир в философии Новейшего временисовременная философская культура мышленияМетодичні вказівки до проведення семінарських занять з навчальної дисципліни «Філософські виміри сучасного світу» для студентів денної форми навчання.Methodical instructions for conducting seminars in the discipline "Philosophical Dimensions of the Modern World" for full-time students.Методические указания к проведению семинарских занятий по дисциплине «Философские измерения современного мира» для студентов дневной формы обучения.Methodological guidelines