Захарова, Олена МиколаївнаZakharova, Olena M.Захарова, Елена НиколаевнаСметанін, Сергій ВалентиновичSmetanin, Serhii V.Сметанин, Сергей Валентинович2019-11-292019-11-292019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5012Захарова О. М. Теоретичні аспекти значення міждисциплінарного підходу у формуванні здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту / О. М. Захарова, С. В. Сметанін. // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2019. – № 63. –Т. 1 – С. 45–49.UK: В статті розглянуто значення міждисциплінарного підходу з метою формування здоров’язбережувальної компетентності в процесі викладання фундаментальних і загально-професійних дисциплін у закладах вищої освіти. У дослідженні була визначена значимість професійно-спрямованих дисциплін в контексті процесу формування здоров’язбережувальної компетентності, а також була зроблена спроба звернути увагу на відсутність єдиного формулювання понять «компетентність» і «компетенція». EN: The article discusses the importance of an interdisciplinary approach with the aim of creating health-saving competence in the process of teaching fundamental and general professional disciplines in institutions of higher education. The study determined the importance of professionally-oriented disciplines in the context of the process of creating health-saving competence, and an attempt was made to draw attention to the lack of a uniform formulation of the concepts of "expertise" and "competence". RU: В статье рассмотрено значение междисциплинарного подхода с целью формирования здоровьесберегающей компетентности в процессе преподавания фундаментальных и общепрофессиональных дисциплин в учреждениях высшего образования. В исследовании была определена значимость профессионально-направленных дисциплин в контексте процесса формирования здоровьесберегающей компетентности, а также была предпринята попытка обратить внимание на отсутствие единого формулировки понятий «компетентность» и «компетенция».ukprofessional developmenthigher educational establishmentexpertisecompetencehealth saving competencehealth saving expert knowledgefuture specialists trainingпрофесійна освітаміждисциплінарний підхідкомпетентністькомпетенціяздоров’язбережувальна компетентністьпідготовка майбутніх фахівцівпрофессиональное образованиемеждисциплинарный подходкомпетентностькомпетенцияздоровьесберегающая компетентностьподготовка будущих специалистовТеоретичні аспекти значення міждисциплінарного підходу у формуванні здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх фахівців фізичного виховання і спортуInterdisciplinary approach to formation of health saving knowledge among future experts in physical education and sportТеоретические аспекты значения междисциплинарного подхода в формировании здоровьесберегающей компетентности у будущих специалистов физического воспитания и спортаArticle