Лищенко, Олена ГерманівнаLyshchenko, Olena G.Лыщенко, Елена Германовна2022-02-022022-02-022021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8332Силабус навчальної дисципліни «Теорія і практика економічного аналізу» для підготовки здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 073 «Менеджмент», освітня програма (спеціалізація) «Менеджмент організацій і адміністрування» / / Укл.: О.Г. Лищенко – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 5 с.UK: Наведено мета, завдання, загальні та фахові компетенції, програмні результати навчання, структура навчальної дисципліни, перелік тем семінарських занять, методи організації процесу навчання та контролю, рекомендована література та джерела. EN: The goal, tasks, general and professional competencies, program results of training, structure of the academic discipline, a list of topics for seminars, methods of organizing the process of learning and control, recommended literature and sources are given. RU: Приведены цель, задачи, общие и профессиональные компетенции, програмные результати обучения, структура учебной дисциплины, перечень тем семинарских занятий, методы организации процесса обучения и контроля, рекомендованная литература и источники.ukекономічний аналізкомплексний аналізекономічні показникичинникиeconomic analysiscomplex analysiseconomic indicatorsfactorsэкономический анализкомплексный анализэкономические показателифакторыСилабус навчальної дисципліни «Теорія і практика економічного аналізу» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» ОС «Бакалавр»Syllabus for «Theory and practice of economic analysis» for applicants of scientific degree bachelor on 073 «Management», educational program «Management and administration»Силлабус по учебной дисциплине «Теория и практика экономического анализа» для соискателей высшего образования специальности 073 «Менеджмент» образовательной программы «Менеджмент организаций и администрирование» ОС «Бакалавр»Methodological guidelines