Цвілий, Сергій МиколайовичTsviliy, Sergiy M.Цвилый, Сергей Николаевич2022-04-252022-04-252021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8782Методичні вказівки для самостійного опрацювання опорного конспекту лекцій з навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм», освітня програма «Туризмознавство», СВО «Бакалавр»» / С.М. Цвілий. Запоріжжя, НУ «Запорізька політехніка», 2021. 22 с.UK: Методичні вказівки для самостійного опрацювання опорного конспекту лекцій з навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» EN: Methodical instructions for self-study of the reference syllabus of lectures on the subject "Marketing in tourism" RU: Методические указания для самостоятельной работы с опорным конспектом лекций по учебной дисциплине «Маркетинг в туризме»ukмаркетингпроцес обслуговуванняспоживачмаркетинговий менеджментservice processconsumermarketing managementtourist productмаркетингпроцесс обслуживанияпотребительмаркетинговый менеджментМетодичні вказівки для самостійного опрацювання опорного конспекту лекцій з навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Туризм», освітня програма «Туризмознавство», СВО «Бакалавр»Methodical instructions for self-study of the reference syllabus of lectures on the subject "Marketing in tourism" for students of higher education specialty 242 "Tourism", educational program "Tourism", SVO "Bachelor"Методические указания для самостоятельной работы с опорным конспектом лекций по учебной дисциплине «Маркетинг в туризме» для соискателей высшего образования специальности 242 «Туризм», ОП «Туризмоведение», СВО «Бакалавр»Methodological guidelines