Дєвочкіна, Наталя МиколаївнаДзюба, Денис ВасильовичDievochkina, NataliaDzyuba, D. V2024-12-052024-12-052024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/17915Дєвочкіна Н. М. Сучасні бренди: необхідність чи вплив? Чи існує бренд "Україна" і який він? / Н. М. Дєвочкіна, Д. В. Дзюба // Тиждень науки-2024. Гуманітарний факультет. Тези доповідей науково-практичної конференції, Запоріжжя, 15-19 квітня 2024 р. / Редкол. : Вадим Шаломєєв (відпов. ред.) Електрон. дані. – Запоріжжя : НУ «Запорізька політехніка», 2024. – С. 355-357.ukбрендсучасні брендикраїнаbrandmodern brandscountryСучасні бренди: необхідність чи вплив? Чи існує бренд "Україна" і який він?Modern brands: necessity or influence? Does the brand "Ukraine" exist and what is it?Thesis