Державіна, Дар'я МихайлівнаDerzhavina, Darja M.Державина, Дарья Михайловна2018-02-012018-02-012017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2720Державіна Д. М. Удосконалення конкурентної стратегії інтернет-компанії з використанням інструментів маркетингу : дипломна магістерська робота : 075 «Маркетинг» / Д. М. Державіна - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 132 c.UK: У магістерській роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства, запропоновано класифікацію моделей оплати за Інтернет-рекламу в залежності від виду цільової дії та визначено їх зміст, проаналізовано бізнес-портфель компанії «ClickDealer», рекомендовано напрямки удосконалення конкурентної стратегії інтернет-компанії «ClickDealer» з використанням інструментів стратегічного маркетингу EN: Master thesis examines the theoretical foundations for the formation of enterprise marketing competitive strategy, proposes a classification of payment models for Internet advertising depending on the type of targeted action and determines their content, the business portfolio of “ClickDealer” is analyzed, directions for improving the competitive strategy of the Internet company “ClickDealer” using strategic marketing instruments are recommended RU: В магистерской работе рассмотрены теоретические основы формирования маркетинговой конкурентной стратегии предприятия, предложена классификация моделей оплаты за Интернет-рекламу в зависимости от вида целевого действия и определено их содержание, проанализирован бизнес-портфель компании «ClickDealer», рекомендованы направления усовершенствования конкурентной стратегии интернет-компании «ClickDealer» с использованием инструментов стратегического маркетингаukmarketing competitive strategycompetitive groupcompetitivenessbusiness portfoliointernet-advertisingмаркетингова конкурентна стратегіяконкурентна групаконкурентоспроможністьбізнес-портфельінтернет-рекламамаркетинговая конкурентная стратегияконкурентная группаконкурентоспособностьбизнес-портфельинтернет-рекламаУдосконалення конкурентної стратегії інтернет-компанії з використанням інструментів маркетингуImprovement of the competitive strategy of an Internet company using marketing instrumentsУсовершенствование конкурентной стратегии интернет-компании с использованием инструментов маркетингаMaster thesis