Зеркаль, Анастасія ВікторівнаZerkal, Anastasiia2025-01-072025-01-072024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/18339Програма навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг» / Укл.: А.В. Зеркаль. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка, 2024. – 15 с.UK: Вивчення студентами можливих каналів розподілу товарів (послуг): їх функцій, структури, тенденцій розвитку, рішень щодо управління, а також відпрацювання практичних навичок вирішення маркетингових завдань щодо розподілу продукції. EN: Students' study of possible channels for distributing goods (services): their functions, structure, development trends, management decisions, as well as practicing practical skills in solving marketing problems related to product distribution.ukмаркетингова політика розподілутеоретичні основи маркетингової політики розподілууправління в каналах розподілуmarketing distribution policytheoretical foundations of marketing distribution policymanagement in distribution channelsПрограма навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг»Program of the academic discipline «Marketing Distribution Policy» for the preparation of higher education applicants for the educational degree "Bachelor" in the specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing"Methodological guidelines