Соколова, Юлія ОлександрівнаSokolova, Yuliya O.Соколова, Юлия Александровна2018-10-092018-10-092016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3414Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр» / уклад. к.е.н., доцент Ю.О. Соколова. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2016. – 26 с.UK: Наведено методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських та практичних занять, тестові завдання, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Methodical reference for seminar and practice planning, tests, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены методические рекомендации для подготовки к семинарским и практическим занятиям, тестовые задания, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.ukрекламний менеджментрекламадослідження ринкупланування рекламипсихологіямедіаплануваннярекламний бюджетadvertising managementadvertisingmarket researchadvertising planningpsychologymedia planningadvertising budgetрекламный менеджментрекламаисследование рынкапланирование рекламыпсихологиямедиапланированиерекламный бюджетМетодичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять, виконання самостійної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»Methodical reference for seminar and practical planning, self-work on the «Advertising management» for applicants of scientific degree magister on 075 «Marketing»Методические указания по проведению семинарских и практических занятий, выполнения самостоятельной работы по дисциплине «Рекламный менеджмент» для соискателей высшего образования специальности 075 «Маркетинг» ОС «Магистр»Methodological guidelines