Лифар, Владислава ВіталіївнаLyfar, Vladyslava V.2024-10-142024-10-142024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/17241Методичні вказівки до виконання індивідуального науково-дослідного завдання з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Магістр» / Укл.: В.В. Лифар. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 30 с.ukмаркетингова стратегіястратегічний маркетинговий аналізмакросередовищеmarketing strategystrategic marketing analysismacro environmentМетодичні вказівки до виконання індивідуального науково-дослідного завдання з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» (освітня програма «Маркетинг») освітнього ступеня «Магістр»Methodological recommendations for the implementation of an individual research task in the discipline "Strategic Marketing" for students of higher education in the specialty 075 "Marketing" (educational program "Marketing") of the Master's degreeMethodological guidelines