Горлачова, Вікторія ВолодимирівнаГорлачева, Виктория ВладимировнаGorlachova, Viktoria V.2017-02-162017-02-162012http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1587Использование мета-программы "Возможности–действия" в современной рекламе мобильных телефонов как прием нейролингвистического программирования /В. В. Горлачева // Мова і культура. -2012. - Вип. 15, т. 3. -С. 37-42.UK: Маніпулятивність як суттєва риса реклами реалізується за допомогою застосування поведінкових моделей та звичних стратегій мислення людини. Проводиться аналіз рекламних текстів у рамках однієї з психолінгвістичних методик – теорії нейролінгвістичного програмування. EN: Manipulation as an essential feature of advertising is realized because of using behavioral models and common thinking strategies of a person. The given advertising texts are analyzed in terms of psycholinguistic technique – neuro-linguistic programming. RU: Манипулятивность как существенная черта рекламы реализуется с помощью применения поведенческих моделей и привычных стратегий мышления человека. Проводится анализ рекламных текстов в рамках одной из психолингвистических методик – теории нейролингвистического программирования.ruрекламаманіпулюваннянейролінгвістичне програмуванняadvertisingmanipulatingneuro-linguistic programmingманипулированиенейролингвистическое программированиеИспользование мета-программы "Возможности–действия" в современной рекламе мобильных телефонов как прием нейролингвистического программированияВикористання мета-програми «можливості-дії» в сучасній рекламі стільникових телефонів як засіб нейролінгвістичного програмуванняMeta- programs “opportunity-actions” in modern advertising of mobile phones as a neuro-linguistic programming formArticle