Шелеметьєв, Іван ВолодимировичShelemetiev, IvanШелеметьєва, Тетяна ВячеславівнаShelemetieva, Tetiana2025-11-212025-11-212024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/24994Шелеметьєв І. В. Актуальність дослідження мотивації персоналу як засобу підвищення якості обслуговування в ресторанному господарстві / І. В. Шелеметьєв, Т. В. Шелеметьєва // Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства: матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 14-15 листопада 2024 р. : колектив авторів; за заг. ред. проф. В. М. Зайцевої; [Електронний ресурс] Електронні дані. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – С. 920-923.ukресторанне господарствоякість обслуговуваннямотиваціяперсоналrestaurant managementservice qualitymotivationpersonnelАктуальність дослідження мотивації персоналу як засобу підвищення якості обслуговування в ресторанному господарствіThe relevance of the study of staff motivation as a means of improving the quality of service in the restaurant businessThesis