Ткаченко, Алла МихайлівнаTkachenko, Alla M.Ткаченко, Алла МихайловнаСевастьянов, Родіон ВікторовичSevastyanov, Rodion V.Севастьянов, Родион Викторович2021-11-082021-11-082021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8106Ткаченко А.М., Севастьянов Р.В. Роль збутової логістики в управлінні комерційним, канальним і фізичним розподілами готової продукції / А.М. Ткаченко, Р.В. Севастьянов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – № 1, – 2021. – С. 188-191.UK: Стаття присвячена питанням управління процесами збуту продукції за допомогою логістичних методів. Від ефективності логістики в країні істотно залежить економічне зростання певного суб’єкта господарювання його привабливість для іноземних інвесторів. Уряди провідних країн світу вже давно витрачають мільярди доларів на покращення власної логістичної інфраструктури і досягають на цій основі стійких конкурентних переваг. Функціонування підприємств в умовах ринкової економіки потребує принципово нового підходу до рішення проблем, використання сучасних методів комерційної роботи. У зв'язку з цим виникає необхідність здійснення ефективного розподілу, що може забезпечити логістика. EN: The article is devoted to the management of sales processes using logistics methods. The efficiency of logistics in the country affects the economic growth of economic entities and their attractiveness to foreign investors. The world's leading countries spend a lot of resources on improving their own logistics infrastructure and achieve sustainable competitive advantages on this basis. The functioning of enterprises in a market economy requires a fundamentally new approach to solving problems and using modern methods of commercial work. Therefore, there is a need for effective logistics distribution. Distribution or sales logistics is the management of transportation, warehousing and other tangible and intangible operations. RU: Статья посвящена вопросам управления процессами сбыта с помощью логистических методов. От эффективности логистики в стране зависит экономический рост определенного предприятия его привлекательность для иностранных инвесторов. Правительства ведущих стран мира тратят миллиарды долларов на улучшение собственной логистической инфраструктуры и достигают на этой основе устойчивых конкурентных преимуществ. Функционирование предприятий в условиях рыночной экономики нуждается в принципиально новом подходе к решению проблем использования современных методов коммерческой работы. В этой связи возникает необходимость осуществления эффективного распределения, которое может обеспечить логистика.ukenergy savingmarketinglogisticssales activitiessales logisticslogistics methodsefficiencyзбутлогістиказбутова діяльністьзбутова логістикалогістичні методиефективністьсбытлогистикасбытовая деятельностьсбытовая логистикалогистические методыэффективностьРоль збутової логістики в управлінні комерційним, канальним і фізичним розподілами готової продукціїThe role of sales logistics in the management of commercial, channel and physical distribution of finished productsРоль сбытовой логистики в управлении коммерческим, канальным и физическим распределением готовой продукцииArticle