Долгополова, Марія ВіталіївнаDolhopolova, Mariia V.Долгополова, Мария Витальевна2020-02-032020-02-032019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/5383Долгополова М. В. Електронна торгівля як фактор інноваційного розвитку суб’єктів міжнародного бізнесу : дипломна магістерська робота за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» / М. В. Долгополова. Запоріжжя : ЗНТУ, 2019. – 133 c.UK: У магістерській роботі розглянуто теоретичні основи функціонування електронної торгівлі підприємств, проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку електронної торгівлі, рекомендовано стратегічні напрямки розвитку електронної торгівлі підприємств EN: Master thesis examines the theoretical foundations of functioning of e-commerce of enterprises, the current state and tendencies of development of e-commerce are analyzed, strategic directions for improving of development of e-commerce of enterprises are recommended RU: В магистерской работе рассмотрены теоретические основы функционирования электронной торговли предприятий, проанализировано современное состояние и тенденции развития электронной торговли, стратегические направления развития электронной торговли предприятийukelectronic tradeelectronic business activityinternetinformation developmentinformation and communication technologiesелектронна торгівляелектронна економічна діяльністьінтернетінформаційний розвитокінформаційно-комунікаційні технологіїэлектронная торговляэлектронная экономическая деятельностьинтернетинформационное развитиеинформационно-коммуникационные технологиЕлектронна торгівля як фактор інноваційного розвитку суб’єктів міжнародного бізнесуE-commerce as the factor of innovative development of international business entitiesЭлектронная торговля как фактор инновационного развития субъектов международного бизнесаMaster thesis