Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.Павлишина, Нина МихайловнаЛифар, Владислава ВіталіївнаLyfar, Vladyslava V.Лыфарь, Владислава Витальевна2017-09-072017-09-072015http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2029Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОКР «Бакалавр» денної форми навчання / уклад. Н. М. Павлішина. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2015. – 50 с.UK: Наведені методичні рекомендації та вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» EN: Methodical instructions on conducting seminars and practical classes on discipline «Marketing of industrial enterprises» RU: Приведенные методические рекомендации и указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия»ukринокпопитугодасервіспідприємствопромисловий маркетингкон'юнктуракомунікаціяmarketdemandagreementserviceenterpriseindustrial marketingconjuncturecommunicationрынокспроссоглашениесервиспредприятиепромышленный маркетингконъюнктуракоммуникацияМетодичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОКР «Бакалавр» денної форми навчанняMethodical instructions on conducting seminars and practical classes on discipline «Marketing of industrial enterprises» for students towards the preparation 6.030507 «Marketing» education level «Bachelor» daily learningМетодические указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия» для студентов направления подготовки 6.030507 «Маркетинг» ОКУ «Бакалавр» дневной формы обученияMethodological guidelines