Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.Павлишина, Нина МихайловнаЛифар, Владислава ВіталіївнаLyfar, Vladyslava V.Лыфарь, Владислава Витальевна2017-09-072017-09-072015http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2029Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОКР «Бакалавр» денної форми навчання / уклад. Н. М. Павлішина. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2015. – 50 с.UK: Наведені методичні рекомендації та вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» EN: Methodical instructions on conducting seminars and practical classes on discipline «Marketing of industrial enterprises» RU: Приведенные методические рекомендации и указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия»ukринокпопитугодасервіспідприємствопромисловий маркетингкон'юнктуракомунікаціяmarketdemandagreementserviceenterpriseindustrial marketingconjuncturecommunicationрынокспроссоглашениесервиспредприятиепромышленный маркетингконъюнктуракоммуникацияМетодичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напрямку підготовки 6.030507 «Маркетинг» ОКР «Бакалавр» денної форми навчання, №5681еMethodical instructions on conducting seminars and practical classes on discipline «Marketing of industrial enterprises» for students towards the preparation 6.030507 «Marketing» education level «Bachelor» daily learningМетодические указания к проведению семинарских и практических занятий по дисциплине «Маркетинг промышленного предприятия» для студентов направления подготовки 6.030507 «Маркетинг» ОКУ «Бакалавр» дневной формы обученияMethodological guidelines