Хрипко, Віталій ЮрійовичKhrypko, Vitaliі Yu.2025-05-122025-05-122024https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/21212Хрипко В.Ю. Удосконалення маркетингової діяльності креативної агенції у цифровому середовищі із використанням партнерського маркетингу: магістерська робота спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг» / В.Ю. Хрипко – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2024. – 100 с.UK: Розглянуто особливості маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформації економіки. Досліджено концепцію та механізм реалізації партнерського маркетингу. Окреслено розвиток цифрового середовища. Надано характеристику маркетингової діяльності агенції Global Tredline. Визначено напрям удосконалення маркетингової діяльності із використанням моделі ADL/LC та обґрунтовано заходи з підвищення продуктивності платформи партнерського маркетингу TONIC. EN: The features of marketing activities in the context of digital transformation of the economy are considered. The concept and mechanism of implementing affiliate marketing are studied. The development of the digital environment is outlined. The marketing activities of the Global Tredline agency are described. The direction of improving marketing activities using the ADL/LC model is determined and measures to increase the productivity of the TONIC affiliate marketing platform are justified.ukмаркетингова діяльністьвіртуальне середовищеdigital-маркетингmarketing activitiesvirtual environmentdigital marketingУдосконалення маркетингової діяльності креативної агенції у цифровому середовищі із використанням партнерського маркетингуУдосконалення маркетингової діяльності креативної агенції у цифровому середовищі із використанням партнерського маркетингуMaster thesis