Стадніков, Вадим МиколайовичStadnikov, V.M.Стадников, Вадим Николаевич2022-02-172022-02-172021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/8655Стадников В.М. Стратегія розвитку туристичного підприємства в умовах кризи: магістерська робота / В.М. Стадников. – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 106 c.UK: У роботі розглянуто теоретичні основи формування стратегії розвитку туристичних підприємств в умовах кризи. Проведено аналіз стратегічного положення туристичного підприємства TUI Group та TUI Ukraine в сучасних умовах; розроблено стратегію розвитку підприємства TUI Ukraine в умовах кризи. EN: The theoretical bases of formation of strategy of development of the tourist enterprises in the conditions of crisis are considered in the work. The analysis of the strategic position of the tourist enterprise TUI Group and TUI Ukraine in modern conditions is carried out; the strategy of development of the TUI Ukraine enterprise in the conditions of crisis is developed. RU: В работе рассмотрены теоретические основы формирования стратегии развития туристических предприятий в условиях кризиса. Проведен анализ стратегического положения туристического предприятия TUI Group и TUI Ukraine в современных условиях. Разработана стратегия развития предприятия TUI Ukraine в условиях кризиса.ukкризатуристичне підприємстворозробкаcrisistourist enterprisedevelopmentкризистуристическое предприятиеконкуренцияСтратегія розвитку туристичного підприємства в умовах кризи.Development Strategy of a Tour Company in the Times of Crisis.Стратегия развития туристического предприятия в условиях кризиса.Master thesis