Шевчук, Марк ВалерійовичSchevchuk, Mark V.Шевчук, Марк Валериевич2020-10-192020-10-192019http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/6542Шевчук М. В. Моделювання прогнозу обсягу продажів торгівельного підприємства з урахуванням сезонності / М. В. Шевчук. - Запоріжжя, 2019. – 108 c.UK: У магістерській роботі проведено аналіз наукової літератури, яка охоплює напрямок дослідження даної роботи. Проаналізовані обсяги продажів підприємства гуртової торгівлі по групах товарів та структурним підрозділам. Досліджені відомі методи прогнозування продажів та обрано метод, який є найбільш ефективним для розв’язання поставленої задачі. В даній науковій роботі представлена методика аналізу часових рядів, для ефективної побудови прогнозу з урахуванням сезонності. EN: The master's dissertation conducted analysis of science literature, which covers the direction of research of this work. The volume of sales of the wholesale trade enterprise by product groups and divisions is analyzed. The known sales forecasting methods are explored and the method that is most effective for solving the task is selected. This scientific work presents a method of time series analysis to effectively build a forecast based on seasonality. RU: В магистерской работе проведен анализ научной литературы, охватывающей направление исследования данной работы. Проанализированы объемы продаж предприятия оптовой торговли по группам товаров и структурным подразделениям. Исследованы известные методы прогнозирования продаж и выбран метод, который является наиболее эффективным для решения поставленной задачи. В данной научной работе представлена методика анализа временных рядов, для эффективного построения прогноза с учетом сезонности.ukчасові рядиковзна середнязгладжуваннясезонність продажівпрогнозування продажівмодель Хольта-Вінтерсаtime seriesmoving averagesmoothingseasonality of salessales forecastingHolt-Winters modelвременные рядыскользящее среднеесглаживаниесезонность продажсезонность продажмодель Хольта-ВинтерсаМоделювання прогнозу обсягу продажів торгівельного підприємства з урахуванням сезонностіModeling a trading company’s sales prediction based on seasonalityМоделирование прогноза объема продаж торгового предприятия с учетом сезонностиMaster thesis