Рясна, Галина ВолодимирівнаRiasna, Galyna V.Рясна, Галина Владимировна2018-02-012018-02-012017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2728Рясна Г. В. «Удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства на основі клієнтоорієнтованого підходу» : дипломна магістерська робота : 075 «Маркетинг» / Г. В. Рясна - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 141 c.UK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з визначенням сутності, формуванням та оцінкою ефективності маркетингової стратегії. А також з особливостями впровадження клієнтоорієнтованого підходу при удосконаленні стратегії маркетингу. Обгрунтовано необхідність сегментації клієнтів як передумови впровадження клієнтоорієнтованого підходу та окреслено конкретні заходи з удосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства з орієнтацією на потреби клієнтів. EN: The paper deals with a range of issues related to the definition of the essence, the formation and evaluation of the effectiveness of the marketing strategy. And also with the peculiarities of implementing a client-oriented approach in improving the marketing strategy. The necessity of segmentation of clients as a precondition of the introduction of a client-oriented approach is substantiated and concrete measures on improvement of marketing strategy of an advertising agency oriented to the needs of clients are outlined. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с определением сущности, формированием и оценкой эффективности маркетинговой стратегии. А также с особенностями внедрения клиентоориентированного подхода при совершенствовании стратегии маркетинга. Обоснована необходимость сегментации клиентов, как предпосылка внедрения клиентоориентированного подхода и намечены конкретные меры по совершенствованию стратегии маркетинга рекламного агентства с ориентацией на потребности клиентов.ukmaster thesismarketing strategysummaryclient-oriented approachмагістерська роботастратегія маркетингуанотаціяклієнтоорієнтований підхідмагистерская работастратегия маркетингааннотацияклиєнтоориентированный подходУдосконалення стратегії маркетингу рекламного агентства на основі клієнтоорієнтованого підходуImprovement of the marketing strategy of an advertising agency based on a client-oriented approachУсовершенствование стратегии маркетинга рекламного агентства на основе клиентоориентированного подходаMaster thesis