Горлачова, Вікторія ВолодимирівнаГорлачева, Виктория ВладимировнаGorlachova, Viktoria V.2017-02-162017-02-162013http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1590Горлачева В. В. «Желтый» в современной рекламе: хроматический признак и его цветообозначения / Горлачева В. В. // Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Філологічні науки. – Запоріжжя, - 2013. – № 1. – С. 93-98.UK: Стаття присвячена розгляду особливостей назв жовтого кольору у сучасній англомовній, російськомовній та україномовній рекламі. Семантичні та формальні особливості досліджуваних кольоропозначень ілюструють сучасні тенденції колірної номінації у рекламі. EN: The article deals with some characteristic features of the meanings of yellow color names in modern English, Russian and Ukrainian advertising. Semantic and structured peculiarities of investigated color terms illustrate modern tendencies of color nomination in advertising. RU: Статья посвящена рассмотрению характерных черт названий желтого цвета в современной англоязычной, русскоязычной и украиноязычной рекламе. Семантические и формальные особенности исследуемых цветообозначений иллюстрируют современные тенденции цветовой номинации в рекламе.ruрекламакольоропозначенняколірний прототипadvertisingcolor termcolor prototypeцветообозначениецветовой прототип«Жовтий» в сучасній рекламі: хроматична ознака та її кольоропозначення«Желтый» в современной рекламе: хроматический признак и его цветообозначения«Yellow» in modern advertising: color and its color termsArticle