Чорна, Наталія ОлександрівнаChorna, Nataliia О.Чёрная, Наталия Александровна2018-02-012018-02-012017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/2731Чорна Н. О. Дослідження впливу брендингу на підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства : дипломна магістерська робота : 075 «Маркетинг»/ Н. О. Чорна - Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. – 120 c.UK: В роботі розглядається коло питань, пов’язаних з роллю брендингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств аграрної галузі України з урахуванням особливостей їх оточення та ринкових умов. Досліджено чинники конкурентоспроможності аграрних підприємств, що здійснюють діяльність на ринках соняшника та зернових. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства за рахунок брендингу. EN: The paper deals with a range of issues related to the branding and its influence at the improvement of competitiveness of enterprise in the agrarian sector of Ukraine, taking into account the characteristics of their environment and market conditions. The factors of competitiveness of agrarian enterprises at the markets of sunflower and cereals are investigated. Activities to improve the competitiveness of an agrarian enterprise based on branding were proposed and justified. RU: В работе рассматривается круг вопросов, связанных с ролью брендинга в повышении конкурентоспособности предприятий аграрной отрасли Украины с учетом особенностей их окружения и рыночных условий. Исследованы факторы конкурентоспособности аграрных предприятий, осуществляющих деятельность на рынках подсолнечника и зерновых. Предложены и обоснованы мероприятия по повышению конкурентоспособности аграрного предприятия на основе брендинга.ukmaster thesiscompetitivenessbrandingagrarian enterpriseresearchstrategic analysismarketbranchмагістерська роботаконкурентоспроможністьбрендингаграрне підприємстводослідженнястратегічний аналізринокгалузьмагистерская работаконкурентоспособностьбрендингаграрное предприятиеисследованиестратегический анализрынокотрасльДослідження впливу брендингу на підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємстваResearch on the branding and its influence at the improvement of competitiveness of an agrarian enterpriseИсследование влияния брендинга на повышение конкурентоспособности аграрного предприятияMaster thesis