Беспалова, Наталія СергіівнаBespalova, Nataliia2023-12-202023-12-202023http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/11062Беспалова Н.С. «Формування рекламної стратегії підприємства» / Н.С. Беспалова – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2023. – 95 с.UK: Запропановано підхід до формування рекламноі стратегіі підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингу та принципів омніканальності, що дозволяє максимально ефективно задіяти ресурси підприємства та підвищити його конкурентоздатність EN: An approach to the formation of the company`s advertising strategy based on the tools of Internet marketing and omnichannel principles is proposed,which allows to use the company`s resources as effectively as possible and increase its competitivenessukАналізВоронка продажівРекламна стратегіяІнтернет -маркетингAnalysisSales funnelAdvertising strategyInternet marketingБакалаврська робота на тему «Формування рекламноі стратегіі підприємства»Bachelor thesis «Formation of the advertising strategy of the enterprise»Master thesis