Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina M.Павлишина, Нина Михайловна2019-07-092019-07-092017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/4688Методичні рекомендації та теми контрольних робіт з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів другого магістерського рівня освіти галузі знань 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини, заочної форми навчання / уклад.: Н. М. Павлішина – Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. − 22 с.UK: Методичні рекомендації та теми контрольних робіт з дисципліни «Міжнародний маркетинг» EN: Methodical recommendations and themes of control works on discipline "International marketing" RU: Методические рекомендации и темы контрольных работ по дисциплине «Международный маркетинг»ukміжнародний маркетингмаркетинове середовищесегментація ринкукомплекс маркетингупросування в міжнародному маркетингуinternational marketingmarketing environmentmarket segmentationmarketing complexpromotion in international marketingмеждународный маркетингмаркетинговая средасегментация рынкакомплекс маркетингапродвижение в межнародном маркетингеМетодичні рекомендації та теми контрольних робіт з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів другого магістерського рівня освіти галузі знань 29 міжнародні відносини, спеціальності 292 міжнародні економічні відносини, заочної форми навчанняMethodical recommendations and themes of control works on the discipline "International marketing" for students of the second master's level of education in the field of knowledge 29 international relations, specialty 292 international economic relations, correspondence course of studyМетодические рекомендации и темы контрольных работ по дисциплине «Международный маркетинг» для студентов второго магистерского уровня образования области знаний 29 международные отношения, специальности 292 международные экономические отношения, заочной формы обученияMethodological guidelines