Чуприна, Кристина ОлександрівнаChupryna, Krystyna O.2023-09-152023-09-152021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/10422Чуприна К.О. Лінгвостилістичні властивості англомовних текстів б’юті-індустрії: магістерська робота / К.О. Чуприна – Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2021. – 110 с.UK: Об'єкт дослідження – сучасні англомовні тексти сфери краси. Мета роботи – дослідження текстів англомовних текстів б’юті-індустрії, визначення їх лінгвістилістичних властивостей. В першому розділі кваліфікаційної роботи окреслено тексти б’юті-сфери як особливий вид рекламних текстів, виокремлено типологію та специфіку структури рекламних текстів, проаналізовано і визначено їх типи та основні компоненти, простежено контентну та структурну своєрідність текстів сфери краси. У другому розділі надано детальні характеристики різнорівневих лінгвостилістичних засобів у досліджуваних текстах, а саме фонетичних, морфолого-граматичних, лексико-стилістичних та синтаксичних, а також цей розділ роботи присвячено процесу неологізації сфери краси; неологічні мовні одиниці індустрії класифіковано за морфолого-граматичними та лексико-семантичними ознаками.У результаті проведеного дослідження з’ясовано потенціал лінгвостилістичних прийомів для ефективного емоційного впливу на споживачів б’юті-засобів та процедур. EN: The object of research is modern English texts in the beauty sphere. The purpose of the work is to study the English-language texts of the beauty sphere, to determine their linguistic and stylistic characteristics. The first section of the qualifying paper out lines the beauty sphere text as a specialty peofadvertising texts, highlights the typology and specific softhead vertising texts structure, analyzes and determines the ir types and main components, specifies the content and structural originality of beauty texts. The second section provides detailed characteristics of multilevellinguistic and stylistic means in the texts studied, namely phonetic, morphological-grammatical, lexical-stylistic and syntactic ones, and this section is devoted to the process of beauty sphere neologization; neological language units of the sphere are classified according to their morphological-grammatical and lexical-semantic features. The study reveals the potential of linguistic and stylistic techniques for effective emotional impact on consumers of beauty products and procedures.ukРекламаЛінгвістикаСтилістикаНеологізмAdvertisingLinguisticsStylisticsNeologismЛінгвостилістичні властивості англомовних текстів б’юті-індустріїLinguistic and stylistic characteristics of the English beauty industry textsMaster thesis