Павлішина, Ніна МихайлівнаPavlishyna, Nina2025-06-092025-06-092019https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/21711Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 90559 «Наукова стаття «Крос-культурний аналіз споживача у міжнародному маркетингу» / Н.М. Павлішина; власн. ЗНТУ; дата реєстрації в ДСІВ України 09.07.2019 р.UK: У статті наведено різні підходи до визначення сутності та змісту категорії «крос-культурний аналіз». Відмічено, що міжнародний ринок є складним утворенням, що створює значні перспективи для підприємств, але однозначно висуває і додаткові вимоги до маркетингу. EN: The article presents various approaches to defining the essence and content of the category "cross-cultural analysis." It is noted that the international market is a complex entity that creates significant opportunities for enterprises but also inevitably imposes additional requirements on marketing.ukcross-cultural analysisinternational marketinternational marketingкрос-культурний аналізміжнародний ринокміжнародний маркетингНаукова стаття «Крос-культурний аналіз споживача у міжнародному маркетингу»Scientific аrticle «Cross-cultural consumer analysis in international marketing»Certificate