Лифар, Владислава ВіталіївнаLyfar, Vladyslava V.Лыфарь, Владислава Витальевна2018-10-232018-10-232016http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/3479Методичні вказівки з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр» / уклад. В. В. Лифар. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2016. – 30 с.UK: Наведено методичні рекомендації щодо підготовки до семінарських та практичних занять, тестові завдання, ситуаційні завдання, завдання для самостійної роботи. EN: Methodical reference for seminar and practice planning, tests, case studies, studies for self-checking work. RU: Приведены методические рекомендации для подготовки к семинарским и практическим занятиям, тестовые задания, ситуационные задания, задания для самостоятельной работы.ukміжнародний маркетингсередовище міжнародного маркетингузовнішній ринокміжнародна маркетингова політикаinternational marketinginternational marketing environmentіnternational marketinternational marketing policyмеждународный маркетингсреда международного маркетингавнешний рынокмеждународная маркетинговая политикаМетодичні вказівки з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» ОС «Магістр»Methodical reference on the «International Marketing» for applicants of scientific degree magister on 075 «Marketing»Методические указания по дисциплине «Международный маркетинг» для соискателей высшего образования специальности 075 «Маркетинг» ОС «Магистр»Methodological guidelines