Жукова, Наталія МихайлівнаNataliia, ZhukovaСивачук, Олена МиколаївнаOlena, Syvachuk2025-10-272025-10-272025https://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/23826Методичні вказівки для самостійної роботи з освітнього компонента «Іноземна мова професійного спрямування» здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітніх програм: «Технології машинобудування», «Обладнання та технології пластичного формування конструкцій машинобудування», «Верстати та інструменти / металорізальні верстати та системи», «Підйомно-транспортні, дорожні, будівельні, меліоративні машини і обладнання» спеціальностей: G9 Прикладна механіка, G11 Машинобудування (за спеціалізаціями) денної форми навчання (Upper-Intermediate, Pre-Intermediate) / Укл. : Н. М. Жукова, О. М. Сивачук. – Запоріжжя: Національний університет «Запорізька політехніка», 2025. – 28 с.UK: Ці методичні вказівки призначені для самостійного опрацювання здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти, які навчаються за освітніми програмами: «Технології машинобудування», «Обладнання та технології пластичного формування конструкцій машинобудування», «Верстати та інструменти / металорізальні верстати та системи», «Підйомно-транспортні, дорожні, будівельні, меліоративні машини і обладнання» спеціальностей: G9 Прикладна механіка, G11 Машинобудування денної форми навчання. Завдання розроблені для супроводу практичних занять. Пропонуються різноманітні види діяльності, щоб забезпечити вибір і гнучкість у навчанні. EN: These guidelines are intended for self-study by students pursuing a second (master's) degree in higher education who are enrolled in full-time educational programmes: ‘Mechanical Engineering Technologies,’ ‘Equipment and Technologies for Plastic Forming of Mechanical Engineering Structures’, ‘Machine Tools and Instruments / Metal-Cutting Machine Tools and Systems’, ‘Lifting and Transport, Road, Construction, and Land Reclamation Machines and Equipment’ in the following specialities: G9 Applied Mechanics, G11 Mechanical Engineering. The tasks are designed to accompany practical classes. A variety of activities are offered to ensure choice and flexibility in learning.ukbusiness communicationprofessional networkingproject managementділове спілкуваннястворення мережі професійних контактівуправління проєктамиМетодичні вказівки для самостійної роботи з освітнього компонента «Іноземна мова професійного спрямування» здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітніх програм: «Технології машинобудування», «Обладнання та технології пластичного формування конструкцій машинобудування», «Верстати та інструменти / металорізальні верстати та системи», «Підйомно-транспортні, дорожні, будівельні, меліоративні машини і обладнання» спеціальностей: G9 Прикладна механіка, G11 Машинобудування (за спеціалізаціями) денної форми навчання (Upper-Intermediate, Pre-Intermediate)Methodological guidelines for self-study on the educational component ‘Foreign Language for Specific Purposes’ for students of the second (Master's) level of higher education in full-time educational programmes: ‘Mechanical Engineering Technologies’, ‘Equipment and Technologies for Plastic Forming of Mechanical Engineering Structures’, ‘Machine Tools and Instruments / Metal-Cutting Machine Tools and Systems’, ‘Lifting and Transport, Road, Construction, and Land Reclamation Machines and Equipment’ specialities: G9 Applied Mechanics, G11 Mechanical Engineering (by specialisation) (Upper-Intermediate, Pre-Intermediate)Methodological guidelines