Бородулькина, Татьяна АлександровнаBorodulkina, Tetyana O.Бородулькіна, Тетяна Олександрівна2017-06-212017-06-212017http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/1871Бородулькина Т. А. Психосемантический анализ отношения родителей экспериментального учебного учреждения к вальдорфской педагогике / Т. А. Бородулькина // Психолінгвістика. Психолингвистика. Psycholinguistics: [зб.наук.праць ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»]. – Переяслав-Хмельницький : ФОП Домбровська Я. М., 2017. – Вип. 21 (1). – С. 41-64.UK: У статті наведено основні результати психосемантичного аналізу ставлення батьків експериментального навчального закладу до вальдорфської педагогіки. Результати проведеного дослідження показали, що на початковому етапі дослідно-експериментальної роботи, пов'язаної із впровадженням вальдорфської педагогіки в експериментальному навчальному закладі, у батьків, що є важливими суб'єктами експерименту, ставлення до вальдорфської педагогіки та уявлення про неї – розмиті й абстрактні. Автор вважає важливим аспектом успішного впровадження вальдорфської педагогіки у загальноосвітніх навчальних закладах України просвітницьку роботу серед батьків, що базується на роботі з їхніми актуальними смислами та уявленнями про вальдорфську педагогіку. Цьому допоможе періодичний моніторинг ставлення батьків експериментального навчального закладу до вальдорфської педагогіки. EN: The results of psychosemantic analysis of the attitude to Waldorf pedagogy of the parents of the experimental educational institution are represented in the article. The results of the study showed that at the initial stage of experimental-research work the parents of the experimental educational institution as the important participants of the experiment have the vague and abstract representation about her. The author believes that regular educational work with parents is necessary because a clear understanding of the features of the Waldorf educational system, the adoption of the basic principles of the Waldorf pedagogy are important conditions for a successful education for children in this school. RU: В статье представлены основные результаты психосемантического анализа отношения родителей экспериментального учебного учреждения к вальдорфской педагогике. Результаты проведенного исследования показали, что на начальном этапе опытно-исследовательской работы, связанной с внедрением вальдорфской педагогики в экспериментальном учебном заведении, у родителей, являющихся важными субъектами эксперимента, отношение к вальдорфской педагогике и представление о ней – размыты и абстрактны. Автор считает важным аспектом успешного внедрения вальдорфской педагогики в общеобразовательных учебных учреждениях Украины просветительскую работу с родителями, базирующуюся на работе с их актуальными смыслами и представлениями о вальдорфской педагогике. Этому поможет периодический мониторинг отношения родителей экспериментального учебного учреждения к вальдорфской педагогике.ruпсихосемантикапсихосемантичний аналізставленнявальдорфська педагогікавальдорфська школабатьки експериментального навчального закладуpsychosemanticspsychosemantic analysisattitudeWaldorf PedagogyWaldorf Schoolthe parents of the experimental educational institutionпсихосемантикапсихосемантический анализотношениевальдорфская педагогикавальдорфская школародители экспериментального учебного учрежденияПсихосемантический анализ отношения родителей экспериментального учебного учреждения к вальдорфской педагогикеPsychosemantic analysis of the attitude to waldorf pedagogy of the parents of the experimental educational institutionПсихосемантичний аналіз ставлення батьків експериментального навчального закладу до вальдорфської педагогікиArticle