Путілін, Олексій ВіталійовичPutilin, Oleksii V.2023-11-272023-11-272021http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/10893Путілін О.В. Оцінювання ефективності брендингу компанії / О.В. Путілін. – Запоріжжя: НУ “Запорізька політехніка”, 2021. – 129 c.UK: В роботі було досліджено теоретичні засади бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможністю підприємства. Аналіз маркетингового позиціонування на ринку морозива України. Концептуальні напрямки удосконалення бренд-орієнтованого управління конкурентоспроможністю підприємства EN: The work explored the theoretical foundations of brand-oriented management of enterprise competitiveness. Analysis of marketing positioning in the ice cream market in Ukraine. Conceptual directions for improving brand-oriented management of enterprise competitivenessukbachelor thesisresearchfinancial and economic indicatorCompetitivenessбакалаврська роботадослідженняконкурентоспроможністьконкурентоспроможністьОцінювання ефективноті брендингу компаніїAssessing the effectiveness of company brandingMaster thesis